tisdag 3 mars 2009

Trazan och Banandeathis

Paradoxalt nog "torkade" Deathis "damm" "i helgen". Deathis Blogs utsända hade dock förirrat sig till okänd ort då detta skedde, så en noggrannare redogörelse kan ni glömma. Men en sak vittnade om att denna "städsession" i Piggstian inte kan ha varit särskilt lyckad. Det var nämligen så att "trasan" som användes som hjälpmedel var av sällsynt konstig karaktär. Det var en tröja. Med fjärilsmotiv. Deathis hade högst antagligen rivit den sönder och samman med sina djuriska käftar varefter han slog sig för bröstet och skrek "Jag är störst! Jag är bäst! Jag är Deathis!". Man vet inte riktigt om man ska säga bu eller bä så här i efterhand. Jag tror att jag säger som så att väldigt få människor förtjänar epitetet "djurisk" så mycket som Deathis gör.

Inga kommentarer: