måndag 23 mars 2009

Lille Bror Söderlundh går sönder

Den prisade bloggaren Lille Bror Söderlundh lever väldigt tätt intill Piggstian. Han kan inte sova. I sin paranoia står han och ser på Deathisens boning och äcklas av våldet, hororna och allt misär. "En dag kommer regnet och sköljer bort all skit", säger han. Men det kommer inget regn. Lille Bror kan inte ens få Deathisen att lajva lite mindre. Han beslutar sig för att själv skrida till handling. Han köper fyra bazookas. Nu ska Piggstian bort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till, dock så är det omöjligt att förstöra fanskapet, många har försökt. Ett exempel är tyskarna som med Operation Königenossa den 22 juni 1941 försökte förstöra piggstian med flera bombplan utan att lyckas. Men hej, jag höjer ett glas och hoppas att du lyckas där andra har dött.

På tal om något helt annat (del 3), idag då jag kom ut från huset och stod å såg ut på runkvädret som härjade stan, så gick Deathis förbi, med ett paraply, medan han sjöng "you can stand under my umbrella" från Rihanna - Umbrella låten.
Knappt i sista minuten så lyckades jag sätta händerna för öronen och springa allt jag orkade i motsatt håll. Nu e mina frågor till redaktionen två stycken:
1. Va skulle ha hänt om jag följde med Deathis?
2. Har Deathis något att göra med de gamla berättelserna om Sirenerna som lockade sjömän i fördärvet med vackra sånger?

Lille Bror Söderlundh sa...

Dina frågor får svar i inläggsform. Man måste tänka på statistiken dagar som dessa. God kommentar, för övrigt. May you live forever.