söndag 5 april 2009

Halkvarning i PS

Piggstians port är igenbommad idag. Man kan bara ana vad som sker därinne. Lyckta dörrar brukar oftast innebära att lajvmaskinen begagnas till bristningsgränsen eller att ett samlag når sitt absoluta klimax. Mer än spekulationer blir det emellertid aldrig då dörren är låst. Nycklarna till boningen hänger nämligen i helvetet, och ingen törs hämta dem. Jag vill inte ens hämta dem för övrigt. Jag vill inte vara i Piggstian. Den är så genomsyrad av blodiga slag och våldsamma händelser att den skulle kunna få Satan att känna sig obekväm. Om Satan vore gäst i Piggstian tror jag dock att det skulle ske ett missöde redan under den första minuten av vistelsen. Direkt då man äntrar Piggstian, det första steget man tar in i knullkammaren, ger nämligen en inblick i Deathisens leverne. Det är nämligen så att hela golvytan runt dörren är täckt av säd. Säd i farstun alltså. Jag repeterar, en dörrmatta av säd finns i farstun i Piggstian. Halkvarning. Mycket oangenämt, så sant som jag heter Lille Bror Söderlundh. Sanna mina ord för satan. Hör ni det?

Inga kommentarer: