fredag 17 april 2009

Jag mötte Deathis

Det var en dag och jag var fyra år. Jag trodde mer på det onda än det som var gott. Jag var fyra år och det fanns hemska typer i mitt rum. Svarta tapeter, kalla trumpeter, blodpannkakor och planeter. Och i luften surrade slag. Mörkret var mycket mörkt, och ensam och rädd var jag. Tycker ingen om mig? Ingen tycker om mig. Då kom han som ett ljus ur mörkret. Han slickade min kind och sa "hos mig är du trygg och varm, jag ska värma ditt hjärta, jag tycker om dig". Och i hans ögon tindrade djuriskheten. Jag mötte Deathis, jag mötte Deathis och jag såg att kåthet fanns. Hoppets stjärna lyste klart runt hans ludna knullsvans.

2 kommentarer:

I need about tree fiddy. sa...

Besökte läkaren idag för att få några recept och annat kollat, när vi var klar så frågade jag hur betalningen går till (räkning eller?). Nå läkaren böjde sig fram och sa "jag behöver 3 samlag och lite lajv". Det var då som jag märkte att läkaren inte alls var någon läkare och att han såg precis ut som personen i den här bilden:

http://3.bp.blogspot.com/_9l_vHo7CWy0/ScFKfAXDUxI/AAAAAAAAAc8/81sg-fc0cZM/s1600-h/terror_deathis.jpg

Undrar nu av redaktionen om detta är en vanlig händelse och hur man kan undvika liknande möten.

Lille Bror Söderlundh sa...

Detta kan nog klassas som en ganska normal händelse. Deathisar har i alla tider infiltrerat alla möjliga organisationer för att få utlopp för sin djuriskhet. Att klä ut sig till läkare är ju ett väldigt ypperligt påhitt, då får man ju både det ena och det andra, vill jag mena.

Att undvika dylika möten kommer inte på tal. Dessa satans Deathisar är ju överallt och fördärvar och är allmänt från helvetet. Alla vill ju förstås se dem döda, men det går inte. Deathis von piggstian är topprioritet på Most Wanted-listan, men undkommer ständigt.