torsdag 2 april 2009

Deathis berättar om dagen

Cyklade hemåt i det ljumma vårvädret. Fick syn på en kråka som satt på toppen av en lyktstolpe. Lyfte mina armar uppåt från styrstången och lade dem i samma ställning som man har då man skjuter med ett gevär. Sedan började jag smattra med munnen härmandes en automatkarbin som slaktar fiendens ovetande marktrupper. Upprepade salvor flög mot den ynkliga kråkan. Den brydde sig dock inte ett skvatt om min hatiska drive-by per velociped och flög sin kos. Jag såg mig besegrad och tänkte att det nog måste vara åratal sen jag sist smattrade på det där viset, som ett litet barn. Sedan såg jag mig över axeln och fick till min förskräckelse syn på en väldigt vacker ung mö. Hon hade uppmärksammat min handling och log åt min lek. Jag sköt lite på henne också, fast med ett annat syfte och sedan bar det iväg hem till Piggstian. Vi idkade tre stycken långa och väldigt grova samlag innan jag var mättad. Varje orgasm varvade jag sedan med en präktig oral maskingevärssalva och samtidigt tänkte jag att just det skall bli mitt nya varumärke. Ratata, du är död!

2 kommentarer:

Lettin sa...

Jag va och handla i dag i samma affär där jag alltid handlat. Tänkte jag skulle köpa en paprika, såndär röd vanlig paprika, jag gillar paprika. Sen såg jag priset, 4,95€/kg!!! I två år ha jag köpt samma röda paprika för 3,40€/kg... nå jag tog en orange paprika istället. Sen gick jag till kassan och tog en plast påse för mina varor, oså kom priset... 500€!!!! E DE FÖRNUFTIGT? Jag fråga kassören att va i helvete ede som pågår, nå han svarar att di ha fått ny ägare, en viss Deathis. Han informerar också att man inte kan få kredit men att skulderna dras bort om man går till piggstian. Jag ha nog aldrig känt mig så oren.

Lille Bror Söderlundh sa...

Jepp, jepp. Alltihop är mannen i Piggstians fel. Och du Lettin... det kan inte vara så att det där orena endast härstammar från att ni själv är lite baltiskt oren? Men visst, Deathis och Piggstian har säkert också bidragit med lite ved till brasan.