lördag 9 maj 2009

Vintern rasat

Våren är ju här, och således tänkte jag skapa en omröstning och säga att "pollen" är tillbaka, och samtidigt skoja till det lite alltså, men jag vet inte jag. På hösten förekom ju en del "pollar" med olika teman. Men nu känns det ondödigt, förlegat och passé. Lika förlegat som det är att mörda barn, exempelvis. Och vad skulle man egentligen rösta om? Piggstieinfluensan? Nej, det vore fullkomligt meningslöst. Istället anser jag att man kunde dra en liten fräckis om Deathis, bara.

Det var så här, förstår ni. En vacker kvinna körde sin bil i Piggstians sälla jaktmarker när motorn plötsligt lade av, det blev tvärstopp. En Deathis med åtsittande cowboyknulltyg kom ridande på sin svarta hingst och erbjöd kvinnan, relativt inbjudande, att sitta upp på hästen bakom honom för en ritt till närmaste servicestation. Det blev en lugn färd bortsett från att Deathisen var femte minut frammanade ett vansinnigt ejakulationsskri, så att det ekade bland bergen. Väl framme vid servicestationen lämnade Deathisen kvinnan med ett sista vrål. Servicemannen undrade vad kvinnan gjort för att få Deathisen så uppspelt. "Ingenting. Jag satt bara bakom honom med armarna runt midjan och höll i sadelhornet för att inte ramla av", berättade kvinnan. Mannen skrockade till och sade:
- Damen lilla, Deathisar använder inte sadel.

Inga kommentarer: